Bimekan’da kalan vatandaşlar “Unutulmamak ve zor günümüzde bize sahip çıkılması kendimizi iyi hissetmemizi sağlıyor” diyerek Antalya Büyükşehir Belediyesi’ne teşekkür etti. Antalya Büyükşehir Belediyesi, yağış, fırtına ve soğukların etkili olduğu Antalya’da ...
Evsizler Bimekan'da mutlu
Loading...